nzlkc İyi akşamlarv😊 Bugün aşı oldu bebeğim.Ebeye sormayı unuttum. Yıkamak ile ilgili bir engel var mı?
Mrs_Mert nzlkc Bize de yıkayabilirsin demişti ebe sanırım şu virüs olduğu için yıkamak daha sağlıklı diye düşünülüyor 🙄
nzlkc Kbraa34 NurrC Eymeniko_ Mrs_Mert teşekkür ederim kızlar en azından bu akşam bekleyeyim yarın sabah yıkarım. Zaten alt değiştirme bezinin üstüne koydum bir yere değmedi. Kimsede yoktu 😊