Elif-Liya Arkadaşlar bebeğimin cildi çok hassas ve yanaklarında kuruluk çok dalini vazelini kullandım bepanthol kullandım fayda etmedi en son eczacı la roche posay bebek kremi verdi aranızda kullanan memnun kalan. Varmı acaba
Deletedmom283 Elif-Liya Hiç kullanmadım bebek ürünlerini ama kendim nemlendiricisini kullanıyorum, la Roche posay kaliteli bir marka 👌🏽
Snh Elif-Liya ben kullandım oğluma şampuanını pişik kremini nemlendiricisini ve yüz kremini ama hiçbirinden memnun kalmadım yani babe kullandık ondan çok memnunum şuanda