Yaklaşık 1 saat önce uzanıyordum kızım da uyumuştu. Kapıda Bi tıkırtı hissettim içime kurt düştü kapının deliğinden baktım adamın biri kapıyı zorluyor ödüm koptu sanırım ev sessiz olduğu için boş sandı hemen televizyonun sesini açtım duyunca gitti ama hala elim ayağım titriyor eşim işte olduğu için söylemedim telaş yapmasın diye ama korkuyorum bu aralar mahalleye hırsız dadandığını duymuştum kesin aynı kişi off tekrar gelir mi acaba😰😰