Herkese merhaba, bebeğim 12 günlük henüz hiç yanlız kalmadık annem yanımda ama ona rağmen çok zorlanıyorum. Ailemle aynı şehirde yaşamıyoruz yani yakında bebekle tek başıma ilgilenmem gerekicek ve nasıl olucak hayal bile edemiyorum. Bebeğim gün içerisinde çok uyumuyor. Benim durumumda olan başka anneler var mı bakıcı tutmalı mıyım yoksa bir süre kendim bakmayı denemeli miyim?