Mervesare 48 günlük közüm var sadece anne sütüyle besleniyor normalde günde 4 5 defa kakasını yapardı şu bi kaç gündür günde 1 veya 2 defa yapıyor normal mi anne sütü yarayınca belirteler nedir
Azraninnnannnesi Mervesare benim kızım da günde yaklaşık 4-5 kere yapıyor sadece anne sütü alıyor ama bazı gün 2 kere yaptığı da oldu 10 güne kadar normal
Oykumaysgl Benimde bebeğim 53 günlük aynı durumdayız, çok normal benimkide sadece anne sütü alıyor, siz bebeğinize su veriyor musunuz? Ben daha hiç vermedim
Mervesare Oykumaysgl ben verdimde çok nadir rahatsız olduğu zaman çok ağlarsa papatya çayından bi kaşık veriyorum 🙈
Umk2018 Vallahi 10 gün hiç normal değil ben 5 güne kadar bekledim 2 aylık oğlum var okunmaktan bir hal oldu doktor uyarı yap Ve popusuna şırıngayla yağ sık dedesi çocuğum rahatladı.
Mervesare [bilinmeyen] çiş yapımı güzel çok şükür normalde kakada çok yapıyordu ve sağlık ocağındaki hemşire 4/5 defa kaka yapması iyi falan demişti
Mervesare Nuredves bana sağlık ocağındaki kadın emdikçe kakasını yaparsa günde 4/5 defa da yaptığı için iyi diyodum
Nuredves Mervesare doktor on güne kadar normal dedi. Huzursuzluğu da olmuyor hiç. O yüzden endişe etmedim ben ya kaka konusunda
Mervesare Nuredves bende doktora sordum da çok şükür içim rahatladı elalem hep bi yorum yapıyor can sıkıyorlar bildiğin şeyde bile şüpheye düşüyorsun
Nuredves Mervesare aynen öyle. Her bebek farklı sonuçta. Akıllandım ama kendi çocuğumı kendi özellikleri doğrultusunda değerlendiriyorum :)