Hazal89 Merhaba arkadaşlar oğlum 6,5 aylık huzursuzluğu vardı 1 aydır diş kaşıyıcı jel kullanıyoruz. Bugün de damağına baktım çizik şeklinde bir belirti var yarılmış gibi diş çıkarıyor sanırım kaç günde gelir bu diş aydınlatırsanız sevinirim😊
Zeyno111 Hazal89 Evet diş geliyor yarmış canım eli kulağında 1 haftaya kalmadan görünür zaten 😅 Jel kullanmayın önermiyorlar bu arada 🥰
ikimelekannesi_ Hazal89 patlamadıysa bu evrede biraz daha zaman alor canım alt disse daha hızlı çıkar ama daha huzursuz olur bizde oyle olmuştu bebeğe göre değişir
Zeyno111 Hazal89 Yeşil soğanı zeytinyağında doğra canım dolapta beklet soğuk soğuk tülbentle al damaklarına sür ben parmak bebek diş fırçasıyla yapmıştım 😇
Hazal89 ikimelekannesi_ yarılmış canım orası çizik şeklinde alt diş ilk olacak inşallah cabucak cıkarda rahatlarız 🙏😊
Hazal89 Badevehande oy maşallah 🧿 beyaz yarık var çizgi şeklinde her gün bakıyordum bugun ilk kez yarıldıgını gördüm 😒
ikimelekannesi_ Hazal89 bebek şiddetli ağlarda mutlaka ateşini ölç çünkü patlayacağı zaman çok ateş yapar ilk dış özellikle 2 gün hastanede sabahladık havale geçiriyordu neredeyse çocuk
Hazal89 ikimelekannesi_ çokkk gecmiş olsun inşallah bir daha olmaz bende bakıyorum arada bir en korktugum ateş inşallah cıkmaz