Elifeliz Hanımlar corona geldi geleli yaklaşık 3 4 aydır kızımı sadece balkona çıkartıyorum kapıya çıkarmaya korkuyorum ama çoğu kişi çıkarıyor artık hastaneye felan götürmem gerek ve güneş alması da şart siz nasıl yapıyorsunuz?
Ikrazumra19 Elifeliz hastaneyede goturuyorum kapiyada cikariyorum biryerler temas etmedikten sonra kapiya cikarmakatn ne zarar gelebilir ki hastaneye de goturup kucagimda goturuyorumgelince yıkıyorum
mikelenjelo35 Elifeliz ben bugün arabasına koydum sokağın başından sonuna kadar gittim geldim.cocugun psikolojisi bozuldu artık
Deletedmom388 Elifeliz Biz de aynıyız.Yarın menenjit için gidicez mecburen taksiye bindirmek zorundayım ondan bile rahatsızım ama gitmemiz lazım.Özel muayenehane olmasına rağmen tedirginim yaa maalesef…İnşallah sorunsuz gider geliriz🌸
Elifeliz Ikrazumra19 evet bende dediğin gibi yapicam sadece kizamik aşısı olacağı için yıkayamayacağım
Elifeliz mikelenjelo35 kesinlikle öyle vallahi bizim de aynı şekilde biryere temas etmedikten sonra üzerinizi yikiyormusunuz eve gelince ben esimin hemen yıkıyorum ama
Elifeliz Deletedmom388 ay inşallah ya bende yarın sağlık ocağına yürüyerek cumartesi de özele götürecem kan tahlilleri için 2 ay geçti korkudan goturmedim
GoGirl Elifeliz hastaneye goturuyorum izin gunlerinde disari cikartiyorum.kontrollu sosyal hayatta da yerimizi aliyoruz artik ailemle yegenlerimle gorusucem daha fazla acilmayi pek dusunmuyorum yine de arkadaslarimla gorusmeyi cok dusunmuyorum cok gezip ayagimiza bisiler bulasmasin derler ya 👯♀️
mikelenjelo35 Elifeliz hijyen olayını astık artık ama iletişim sosyallik ne olacak.cocugu dışarı çıkardım ayakkabısini giydirdim çocuk tokezliyor ayağı takılıyor.birini gordumu ağlıyor.
Eymen0318 Elifeliz Gunde bir defa bahcede yuruyus yapiyoruz taksiyede bindim mecburen hicbirsey olmadi cok sukur.Bu ay saglik ocaginda 18 ay kontrolumuz var mecbur gidicez eve gelince hemen yikarim ki sokaktan gelincede ustunu degisir ve yikarim.Icim oyle rahat ediyor ancak.
Elifeliz Eymen0318 evet öyle olmalı bencede bende sadece yarın asi olacağı için bebeğimi yikayamayacagim ona çok takılıyorum
Rengin Elifeliz 10 gündür arka bahçeye kimse yoksa iniyoruz ki genelde oraya kimse gitmiyor. 20 25 dk oynuyor koşuyor geliyoruz eve. Bugun de bebek arabasıyla mahalle de turladik geldik. Olmuyor artık 3 ay oldu ne çocuğu evde tutabiliyorum ne de kendim kalmak istiyorum. Bunun harici evdeyiz.
Elifeliz Rengin evet artık durmaktan yorulduk ama kalabalığa bi kaç aya anca girebiliriz oda mesafeyle psikolojik olarak yıprandık
[silindi] Elifeliz valla benim kaynanoşum da eşime ta uzaktan diretti bu da çıkarmış çocuğu güneşe akşamına ateşlendi ve şapkayla Emre tabiiiikiisi kararlar sizinle birlikte 🌝🌹
Elifeliz mikelenjelo35 oda çok zor olacak bizim için eşim bile işten gelince zor yaklaşıyoruz insanlar koptu ama yinede rahat insan dolu
Zeyzey2019_ mikelenjelo35 evet aynısı oldu. 16 aylık kızım aylardır insan yüzü görmedi. İki gündür komşu markete gidiyor uzaktan el sallıyor kızıma, yavrum bana sarılıyor.
Rengin Elifeliz tabi cooookkk uzun bir sure kalabalık da bulunmayı düşünmuyorum ama bahceye devam 🤷♀️