Selamun aleykum anneler
İlk bebeğim olduğu için çok bilmiyorum ama içim hiç rahat değil bebeğim sürekli ağlıyor çok huzursuz du uykusundan zorlanarak okunarak uyanıyor ağlıyordu doktora götürdüm gaz olduğu için olduğunu söyledi masaj ve laktazm damla verdi ama içim hiç rahat değil kimyasal olduğu için acaba Bi sıkıntısı olur mu bide vicudu alışır mı acaba ilerde yan etki yaparmı daha sonra hep buna bağımlı olur mu aklımda birsürü soru var yardımcı olurmusunuz