Kızlar bebeğinin anlinda 2 aydır bi doğum lekesi tarzında birşey var bugün etrafı kıpkırmızı oldu kafasına kadar .sonra kızarıklık geçti 1 2 saat sonra yani şuan sanki iltihaplı gibi şişti içinde sarı iltihap var gibi bu nedir yarın doktora gideceğiz ama şuan aciliyeti var mı