Sule1303 kan şekeri düştüğü için mutlaka sık sık emzirmelisiniz, mutlaka uyandırın, uyanmıyorsa sütünüzü eliniz ile sağıp şırınga ile verin. Sarılık riski artıyor uyanmadıgında. Sık beslenmesi ve sık çiş yapması karaciğerdeki bilirubin değerini idrarla atılarak düşmesini sağlayacak. Emzirdikten sonra da mutlaka memelerinizi sağın ve o sütü de vermeye calısın tam çekemedikleri için ilk bir ay sarılık riski var, şekerleri düşünce de uyanmıyorlar çeneleri güçlenip sarılık riski azaldıkça uyanıklık süreleri artacak. saglıkla büyütün