melissaaaSağdığınız sütü oda sıcaklığında 3 saat bekletebiliyorsunuz. Oda sıcaklığı 20 derecenin altında ise 5 saat durabilirmiş. Isıtmanıza gerek yok, dolaba koyarsanız benmari usulü Isıtmanız gerekiyor. Dolapta 3 gün, dondurucuda 6 aya kadar saklayabiliyorsunuz diye biliyorum.