Ae42 Merhaba anneler kızım 17 aylık üstte 4 altta 2 dişi var. Bugün bi dişi daha patladı alt taraftan. Ama alttaki ön kesici dişin yanı değil biraz daha geride çıkıyor sanki 1. Azı dişi gibi ? Böyle olanınız var mı merak ediyorum?☹️
espalp Ae42 her bebekte farklı sırayla çıkabilirmiş. Sanırım köpek dişler denenlerden çıkmış sizin. arkadaşımın kızında önde dört diş yok köpek dişler var vampir gibi duruyor mesela😂
Ae42 espalp internette sıralamaya baktığımda yan kesiciler hep çıkacak diye gösteriyordu da endişelenmiştim. Öyle çıkanlarda varsa normaldir o zaman inşallah teşekkr ederim canım 🙋🏻