3 aylık olduk bizde sürekli memeyi reddediyor emmek istemiyor. Emzirmeye baslayinca aglama krizine giriyor. En fazla 5 dk emiyo.En son 18 gun once tartılmıştı bugun merak ettim artik kac kilogram olmus diye sadece 50gr almis.Kafayi yicem artık.emziği elini emdiği kadar memeyi alsa keşke