Gizemta
Lokal anestezi uygulanmış anladığım kadarıyla. Klemp uygulama kolaylığı açısından doktorlar tarafından daha fazla tercih edilebiliniyormuş duyduğum kadarıyla.
Neyse ki atlatmışsınız, henüz teni çok taze bence zmaanla geçecektir enjeksiyon izleri de. İnşallah en kısa sürede az yapışma da çözüme kavuşur.