elifimmmt Merhaba 🥰 bu markayı sipariş verdim kullanan var mı Acaba :) meme yi 10 saniye emip ağlamaya başlıyor biberonla mama yapmak zorunda kalıyorum 🥴
Damlarden elifimmmt doğumdan sonraki ilk aylarda çok güzel sağıyordum baya çıkıyordu ama göğüslerim terbiye olduktan sonra pek sağamadım. 30 cc anca çıkıyor sütüm olduğu halde . Bebek emerken geliyor ama pompayla gelmiyor . Manuel’i var bende bu arada
Gokceninannesiiyim elifimmmt beş buçuk ay bıkmadan usanmadan geceli gündüzlü iki saatte bir sağan bir anne olarak yazıyorum çok güzel bir makina pişman olmayacaksın 😊 benimki bide taşınabilir şarj aletiyle de kullanılıyordu. Denizden çıkıp bile sağıyordum