Tunanin_annesi26 Merhaba hanimlar, kirkimdan sonra doktorumun önerisiyle cerazetteye başladım. Once ara ara lekelenmeler vardi simdi bayadir adet kanamasi şeklinde devam ediyor. Gecenlerde doktora gittiğimde cerazettenin yaninda kullanmam kanamayi azaltmasi icin bi hap verdi onu da kullandim gecmedi en son birak dedi doktor. Bi hafta olucak cumartesi içmeyeli kanamada pek bi degisiklik yok gibi. Cok can sıkıcı olmaya basladi artik bu durum. Var mi aranızda böyle bi durum yasayan?
Gizem10 Tunanin_annesi26 aynı durum soz konusu ufak ufak kanamam var yaklaşık 12 gun oldu orkıd kullanmaktan yoruldum vallahı 🤦🏻♀️
Tunanin_annesi26 Gizem10 evet paket paket aliyoruz mecbur da isin psikolojik yönü can sıkıcı olmaya basladi her gün her gün azalmasi gerekmiyor mu artik ama:/