Merhaba Hanımlar sağ mememde iğne batması gibi sızı oluyor ve uzun sürüyor hatta acıdan aglıyorum ne yapacagımı sasırdım. Küçük nokta seklinde 3. 4 tane kızarıklık var ordan iğne sokuyorlar sanki lansinoh da fayda etmedi basıma gelen var mı varsa ne yapmalıyım yardım edin