Yesim_23 Merhaba güzel anneler 16 günlük bebeğim var ve kafasında sağ tepesinde şişlik var normal doğum yaptım normal mı bu durum düzelir mi ilk bebeğim doktora götüreceğim Ama bu durumu yaşayan var mı
Didem52miray Dr muayenesinde varmıydı peki sonradan mi oldu. Hastaneden çıkmadan dr muayene ediyor bi sorun varsa söyler, başka yerlere yönlendirirdi. Moralini bozma , 1ay kontrolde sorarsın tekrar