Erdemimm Kızlar doğum yapalı 7 gün oldu ve dışkım sıvı çok tükettiğim için komposto filan, cıvık halde. Büyük dışkım gelince afedersiniz lama yapılmış gibi 30 sn içinde kaçıyor. 7 dikiş atıldı normal mi geçiyor mu
Sisli Erdemimm bendede bu şekil olmuştu canım sonrasında normale döndü için rahat etmese doktoruna danış derim.
Arasannesi Erdemimm dikişten kaynaklı degıldır dıye dusunuyorum canım tamamen bagırsak sorunu ve dedıgın gıbı tukettıgın o seyler.her dogum sonrası bır bagırsak sorunu yasanıyor bende kabız olmustum ve basur olusmustu.2. Haftada duzeldı ama
Kaveda Erdemimm sezeryan oldum ben ama kompostoyu azaltın ishal gibiyse vücut su kaybeder bol su tuketin
Ayklz Bende böyle bir şey olmadı.Cok fazla komposto vs tuketiyorsaniz biraz azaltın belki onunla alakalı olabilir.
Birkucukeylulmeselesi Erdemimm normal canm ben kilot bez kullanıyordum o durumu yaşadığım için önlem alıyordum bir nevi kanamam azalsa da korkudan kullandım zaten o şekil olmasa dikişlerden diper türlü çok acı çekerdik bece kabız olan bilr varmış