Ebruu94 ben şuan beslenme aralıklarini açtım 4-4.5 saate çıkardım daha iyi sanki böyle hem daha fazla içiyor, doktor ugrascaksin dedi bana uykusunda kandırarak şarkıyla falan , beslenme aralıklarini 3-3.5 saate çıkar bebeğin çok kucuk değil iyice acikmasini bekle, ne mama verirsen ver aynısını yapicak biz üzülüyoruz ama aslında iyi bir şeymiş doktor herşeyi kesfetmeye açık çocuklar böyle dedi dikkatini beslenmek yerine oyuna etrafa verir dedi zaten benim oğlum şimdiden çok yaramaz 🤣