Nurdanhakan Pinkkk merhaba bende hoover düşünüyorum kullandığım bir kaç ürünü var çok çok memnunum ve bence piyasadaki en iyi marka sormak istediğim şu var ben kapalı balkonum var alırsam oraya kurdurmaya niyetim var herhangi bi gidere sahip değil bu engel mi kuruluma ?
Pinkkk Nurdanhakan benim çamaşır makinam mutfakta oldugu için kurutmayı banyoya kurdurdum gider olması zorunlu değil ama hortum çıkıyo içinden istege göre gidere baglanıyo su ordan atılıyo gider olmazsa da içinde aparatı var su oraya doluyo canım bu şekilde anlatmıştı kuran görevli biz hortumu taktırdık banyoda olduğu için
Aygndnc Nurdanhakan bizim makinenin gider yeri yok diğerlerinin de olduğunu zannetmiyorum altında ya da üst kısmında su deposu oluyor oraya doluyor siz kendiniz boşaltacaksiniz
Guls Umayduru kesinlikle almalısın çok iş görüyor biz de bebek olduktan sonra aldık çok memnunum. Benimki Arçelik marka.
aydgnelf Gsd bende aldığım günden itibaren hep narinde attım kendi kıyafetlerimde olmadı yani olduysada 1 2 seyde oldu ama çocuğun kıyafetleri baya küçülünce korktum şimdi atmıyorum evin içine asıncada koku rahatsız ediyor
Ricitos Bende bosch kullanıyorum canım çok memnunum, küçük wc mi ardiye gibi yapmıştm çamaşır makinamla altlı üstlü duruyor. Buharsız ortamda olması gerekiyormuş uzun ömürlü olması için, teknik servis banyoyu önermedi. Buarada hangi marka alırsan al self condenser özellikli olanından al. Kendi kendini temizleyebiliyor, alerji ve kokutma yapmıyor.
dodo aydgnelf ekranda güneş sembolü ile birlikte +,- işareti var. oradan ayarlanıyor. Serin mi kurutsun normal mi sıcak mı diye
NazliBaarzboyac Eğer çamaşır makinanız Bosch ise kırutucuda Bosch olması lazım üstüne koymak isterseniz bende ikisi de Bosch çok memenunum 1.30 saatte kurutuyor ama ben çoçuğun renkliler beyazlar ayırdığım için az oluyo ikisini birden kurutuyorum ütü derdinden kurtuldum iyi ki almışım bir günde 8 makina yıka bir günde kurut büyük rahatlık
10kba Umayduru Tüm beyaz eşyalarım philips. Kurutma makinamdan çok memnunum. İlla bosh olmasına gerek yok.
DuyguYldz Umayduru canım bende Beko var harika bir alet benimkinin bebek programı da var başkalarından avar mi bilmiyorum çok arastirmadim eşim hediye diye almış bana evlilik yıl donumumuzde ama iyi ki almış ben memnunum tavsiye ederim
DuyguYldz Umayduru ben çamaşır makinamin üstüne kurdurdum benimki çok ses yapmıyor ama diğerlerini bilmiyorum
gul Umayduru yıllardır arçelik kullanıyorum çok memnunum. Kurutucu içine 1 tane kuru havlu koyun kıyafetleriniz daha çabuk kurur. İçine birkaç tane buz atarsanız ütülü gibi çıkar 👍