Denizannesi12 Maşallah kilosu gayet iyi bence bebişinizin. Dün bizimde kontrolümüz vardı. 6800 kilomuz 62 santimde boyumuz olmuş. Doktorumuz gayet ideal dedi. Bende ona istinaden iyi olduğunu düşünüyorum bebeğinizin kilosunun.Uyku konusunda da pek sorun yaşadık diyemem. İlk aydan sonra iyiydi hep uykularımız ama ne zaman evden çıksak anında bozuluyor düzenimiz. Mesela anneme gidiyorum 1 haftalığına falan anında değişiyo kızımın herşeyi. Evimizde olunca hiç bir sorunumuz olmuyor.