Kızlar oğlum 8.5aylık 5 gün önce kan tahlili verdik Genel olarak.Sonra tahlilleri her şey güzel b12 sadece tek başına yüksek 10 gün Sonra bir daha kan vericek böyle durum ile karşılaşan varmı acaba.Bu arada böbrek,karaciğer yetmezliği yağlanması her şeye baktılar hiç bir sorun görülmedi onlarda