Alttan 4. Dişide patladı üstte hiç bişey yok normalmi
Prensescik Normal bir durum her bebekte farklı dişler çıkabilir🙏🏽
Prensescik benim kızım 10 aylık olmak üzere ilk dişi sağ üst süt dişi çıktı 😂 şoktayız
Prensescik her bebek farkli oldugu gibi dis icinde farkliliklar oluyor normal tabi
Prensescik normal canım 13 aylığız bizimde aynı