Elf_hamza Ek gıdaya başlayan varmı tadımlıklara benim bebeğim sadece mamayla besleniyor doktora sorcm tabiki ne zaman baslym diye ama aranızda bu ayda başlayan varmı nelerle başladınız
Mom0870 Elf_hamza çok küçük daha canım . 6. Ayı bekle . Kilo alımında sorun olursa doktorun başla der zaten.