Ssunal benim oğlumunda dil bağı vardı ameliyat gibi bişey olmadı🙄Çocuk cerrahına gösterdik eline küçük bir neşter alıp uyuşturma yapmadan kesti hemen. Kanadı 5 dk kadar pamuğu üzerinde tuttum sonra manasınıda verdim bi sorun olmadı. Devlet hastanesinde göstermiştik ücrette olmadı.