Deletedmom299 doktoruma yazdım ben de 2 haftadır yaşıyorum bu sorunu. Solgarın biotin hapından içmeye başladım daha yeni. Vitamin ve demir ilacı zaten kullanıyorum..Bide seyrekleşen yerlere sarımsağı 2ye bölüp tuza batırıp peeling gibi yapıyorsunuz, kızarıcak derecede baskıyla, gece yapıp sabaha kadar öyle durup sabah yıkıyorsunuz(haftada 2 gün). O bölgede kabuklaşma olup dökülüyormuş, saçlar tekrar çıkmaya başlıyormuş..