2018istanbul 17. ayından beri oğlum sinyalleri veriyor, çiş ve kaka yapmadan evvel, konuşuyorum o da çişi gelince çiiii diyor , sabah erken saatte bezini kontrol ediyorum kuru, ama okuduğum yorumlar henüz kasları tam gelişmediği için tutma kaçırma ve tekrar basa dönme süreçleri olabilirmiş. Annenin de hazır olması gerek , ( ilk bebeğim benim ama etrafımda gördüklerimde bu yönde olunca erken oldugunu düşündüm) 2. yaşı kasımda doluyor, kışın belki dezavantaj ama yaza kadar tuvalet eğitimini yaparım diye düşündüm. Kışın evden çok çıkılmıyor, günler kısa, evimiz çok soguk olmuyor, biraz ters mantık gibi gelse de düşüncem bu 🙈