Herkese merhaba biz ek gıdaya başladık bebeğim normalde kabız, suana kadar kabak, havuc yedi ilk kez de dün patates yedi. Ve ek gıdaya başladığından beri kaka yapıyor her gün bu beni mutlu etti fakat kaka yaparken gürültülü yapıyor mama içerken sanki acıyormuş gibi kendimi sıkıp elimi itmeye çalışıyor.bebeğim normalde süt alerjisi var ve bunu bilmediğim de aynı bu şekilde yapıyordu sürekli mama içerken kendini sıkıp kıpkırmızı yapıyordu.şimdi aynı durumu tekrar yaşıyor gibiyim anlamadım bir şey alerji mi yaptı yoksa normal mi ben mi abartıyorum çünkü havuç patates ve kabak masum besinler yardımcı olur musunuz