Ada123 Kızlar 4 ay once doğum yaptım öncesi korunma hapı yani yeni evliyken doktor bana yazz hapi verdi en iyi en zararsız bu dedi ama o da dokundu bana birakmak zorunda kaldım doktor da eşin koruncak dedi ve oyke korunuyor duk simdi bebeğimden sonra ben korunmak istiyorum yani açıkçası eşime guvenemem kendimi sağlama almam lazım korkuyorum hamile kalicam diye ve bu arada cok da zayifim 47 kilo ile hamile kaldım 63 ke doğuma girdim şimdi geçen 53 tum baktım 46 olmuşum baktım 44 eriyorum hamile kaldığım kilom dan da düşüyorum ve korkuyorum bu halimden bana böyle hem kilo aldıran bi yöntem hemde bünyem çok zayıf bana dokunmayacak zararsız ne yapabilirim doktor a sor diyeceksiniz yanı gidicem zaten ama sizden de öneri almak istiyorum belki benimle ayni durumda olan vardır fikir verin bana bu arada eşim spral taktirmami istemiyo 😔
Beyzanurlina Ada123 bende aşırı zayıfladım bende bekliyim burda😔 bebe büsküvisi demeyin lütfen herkeste aynı etkiyi yaratmıyo demekki alamadık
Yamacimm Ada123 bendw burda bekliyim 40 ile hamile kaldım 38 e düştüm 56 ile doğuma gittim bebeğim iki ay 10 günlük 42 kiloya düşmüşüm
ilgin6 Ada123 kizlar korunma hakkinda fikrim yok yalniz bende evlenmeden once zayıftim 44 kilo ile karar verdim. düğüne kadar 50 olcam dedim. Arastirdim prakten diye şurup var asıl amacı cilt döküntüsü icin. O kadar iştah acıyoki kisa zamanda cok sık yemek yiyerek kilo aldim. Düğünde 52 kiloydum 😁
Puki Ada123 bu adamlar herşeye ne karışır ya destur diyemiyonuzmu spral istemiyormuş . Ah bana denk gelcek bölesi kafasına çekiçle vura vura ezerdim . Biraz işinize karıştırmayın .
Ada123 Yamacimm offf yaa neden böyleyiz yaa kafayı yicem korkuyom resmenn kemik hissediyorum kendimi 😔😔
Okurtperestanne Ben de 52 kilo ile hamile kaldım. hamileliğimin ilk aylarında zayıfladım . doğuma 63 kilo ile girdim bebeğim 7 aylık ve ben 49 kiloyum. Çevremdekiler emzirdiğim için olduğunu söylüyor ama bilemiyorum ben de doktora gitmeyi düşünüyorum ortalık biraz daha düzeldikden sonra. Korunma olarak da emziren anneler için olan doğum kontrol hapını kullanıyorum ama 3 aylık iğnelere geçmeyi düşünüyorum
Ada123 Okurtperestanne o iğneleri duydum ne kadar iyi acaba bide benim bu korunma yöntemi ile kilo almam lazim bazıları kilo yapiyo ya ama hangileri bide o hap nasıl kilo yaptimi sizde
Ada123 ilgin6 ben onu da kullandım eczanede çalıştım zaten orda denemediğim hap şurup kalmadı ama nafile olmayınca olmuyor artık simdi hem korunayim hemde kiko alayım dedim varss oyke birşey duyuyorum bazi korunma yöntemleri kilo yapiyo Muş ama
Yamacimm Ada123 al benden de o kadar canım 2 ayda çöktüm resmen ben önümüzdeki ay fırsat bulursam doktıra gidicem bi takviye fln önersin hemde kan değerlerime bakılsın diye
Ada123 Puki 😊 gulesim geldi k.bakmayin eşim spral ya utanıyorum aslında bu nu söylerken arkadaşından duymuş ilişkide takılmış hastenelik olmuşlar ne kadar doğru ama bnde başka birinde n duydum oyke diye aslında bnde korkuyorum ama o da erkeğe bağlı diye düşünüyorum yanı herkesi n mi başına gelir ki oyke şey
Mom62636362 Ada123 izinsiz de olsa spiral taktırmalısın, sen sağlığını kaybedersen hamile kalacağın bebekler de tehlikeye girer, eşini ikna et, kendini toparlayana kadar spiral ile korunmak için
Ada123 Mom62636362 işte spral kilo aldırıyor diye duydum o yüzden aslında onu istedim ama kimide hayır aldırmıyor diyo ay kafayı yicem bi bilgim de Yok doktora gidicem etraf biraz daha düzelsin
Puki Ada123 yok öle bişi bacım ya . Kulakdan dolma şeyler . En azından türkiyede ben duymadım okumadım
Mom62636362 Ada123 ya sen korun da kilo almanın yolunu bulursun, bu kadar zayıfken tekrar hamile kalman zor olur senin için