masterchefiniz Kızlar 3 aylık bebeğim var Herseyden korkuyor. Yani kendi kolundan bile. Herseyden. Normal mi. Bu beni çok endişelendiriyor. Bazen hadi uyu kızım diyorum yatarken korkuyor. 🤔
AlyaEylul masterchefiniz normal canım.okuyun bebeğinizi yanına hafif tonda fon makina sesi acın yarim kundak yapın geçer benimkide ayni
sssibel masterchefiniz Benim kızım 10 aylık hala o da herşeyden korkar. Yanında biraz sesli öksürüp hapşırma esneme gibi insani tepkileri verdiğimizde bile ağlıyor bebek bu sonuçta normal 😊
nursenozcan Ayetel kursu ihlas felak nas dualarını okuyun tabi duaları biliyorsanız veya Cevşen’de tahmidiye duasi var onu okuyun ufurun yada suya ofurup cay kaşığında 1 2 damla şeklinde verin şifa olur insallah korkusunda geçer