Kızlar bebeğim 1 yaşında ineknsütü verdim dokundu hastanelık oldu gunde 9 defa ishal ateş ve aşırı poposu kabarık oldu ve kanında mikrop cıktı, suan ateş ve ishal geçti ama hıcbırsey yemıypr cocugum, serum takılcaktı ama başedemediğimizden verilemedi cocugum hiperaktif bebek, ılaclar verdi onun yerine. Gece verdim ama suan almıyor gunluk d ve kan ilacıda veremıyorum, devam sütü kaşık maması çorba meyve püresi hepsini denedim, katı gıda verme dedı doktor yeterince bagırsaklaru yoruldu dedi, napmam lazım nasıl iştahı duzelcek biri fikir versin :(