1.5 aylık bebeğim 2 haftadır huy değiştirdi. Önceleri gece uykusu vardı. Bir anda niye bilmiyorum, gece uykusu tamamen kesildi, başlarda sabah ezanına şartlanmış gibi ezan okunduktan az bir süre sonra uyuyordu, daha doğrusu bayılıyordu artık bu 2 haftalık sürede sabah daha da geç uyumaya başladı, bu sabah 9 30 da uyudu mesela. Gündüzleri de tabi baygın gibi uyuyor. Gündüzleri uyanık tutmayı denedim. Hem su kadar çocuğu uyanık tutmak çok zor hem de ne yapsam eski akşam/gece uykuları yok gene de.
Atak haftasındandır dedim ama atak haftası geçti değişen bir şey yok. Uyusa bile çoook kısa sürüyor hemen kalkıyor. Sürekli emmek istiyor gece, e Bi süre sonra süt bitince de ağlıyor 😞 çok üzülüyorum. Biraz uyusa gögsümde süt birikecek ama fırsat vermiyor. Öyle olunca da perişan perişan ağlıyor yavrum.
Babası kucağında gezdiriyor, eylemeye çalışıyor ama aç olsa da olmasa da meme istediği için eşimde çok durmuyor ben de uyuyamadığım için gögüslerim boş oluyor.
Asla emzik kabul etmedi hiç. Öğürüyor atıyor emziği.