Merhaba anneler.
Bebeğim bugün itibariyle tam 3 aylık oldu.Son birkaç gündür ozellıkle aksam aynı saatler de(7-9) aglama krızlerıne gırıyor sebepsız yere.bakıldıgında evet kolik huysuzlugu.zaten bebegım kolık bebek oldukca gazlı arada sancıları gırer ama damla kullanıyoruz gaz sorunumuzu en aza ındırdık.gün içinde hıc sancısı olmaz mesela.bır de bugune kadar gece 3-4-5 saat deliksiz uyur emmeye kalkardı.sımdı ise 1-2 saatte cıglık atarak aglayarak uyanıyor gece gece cıglıgı basıyor cok açta degıl anlıyorum zaten az emıyo gerı uykuya dalıyo.gün içinde de cabuk acıkıyor memede cok durmak ıstıyor hep bır huysuz haller.atak mı yoksa kolik krızımı ayırt edemıyorum.3. Ayda busekılde bır atak yasanıyor mu bılgısı olan cevaplarsa sevınırım..