Prcm35
Hocam bahsedilen konu eğitim değil iletişimdir.. Bir nevi bebisin ihtiyacını gidermeye.. Beslenme gibi doğal bir ihtiyaç.. ilk 3 ay çocuklarda kendini kirletmeme içgüdü çok fazladır.. 3 aylık bebklede sinyalleri alıp iletişim kurduğumuz için tuvalet iletişimi diyoruz.. 2-2.5 yaşına kadar bebeğinize altına yap diyip beze bağımlı olmasını sağlıyoruz ve bir anda hayır beze değil tuvalete diyoruz.. Çocuklarda kanallarını bedenlerinin bir parçası olarak gördüğü için yapmak istemiyorlar.. Evren Bay Şengül Tuvalet İletişimi kitabı var.. Kitap alamazsınız, yazıları mevcut.. Okumanızı tavsiye ederim🌸