Hunili Rojee büyük kolaylık normal yatağını bile reflü yatağı öı alsam diye düşündüm ama iki yıl sonra bidaha mı yatak alıcam diye vaz geçtim 😅
GlshAliAsaf 😡onun boynu altında kalsın dicem ayıp mı edicem 5aylığız hala onda uyuyor bazen yüz üstü de uyutun boynunu tutmayı çok iyi öğreniyorlar bu yatak da
GlshAliAsaf Rojee evet bende gündüz öyle uyuttum uykuya doyamıyordu 🥰 siz kayınvalidenizi dinlemeyin bildiğinizi yapın
Dragonannesi Rojee biz 3 aylığız ve onsuz hiç uyumadık diyebilirim. Hala da kullanıyoruz küçük geliyor yanlarını çakardım ama onsuz yatmaz.. ah bu kaynanalar gerçekten çok sıkıcı illa bir kuşku sokacaklar insanın aklına..
Deletedmom388 Rojee Kullanabilirsin canım 3ay kullandım ben rahat rahat.Kimseyi dinleme.Bugün reflü yatağına laf yapar yarın başka bir şeye.Önünü alman lazım🌸
Rojee Dragonannesi kesinlikle vallahi sırf bu konudan dolayı doktora gidicktim Allah’tan böyle bı platform var siz tecrübeli annelerden öğrenebiliyoruz
FtmYigitim Rojee 5 gün sonra 4 aylık olacak hala kullanıyorum gece bile onda yatar beşiğine onla koyarım sallarken ayağımda onla sallarım iyiki de kullanıyorum kusması geçti bebeğimin cok faydasını gördüm