Merhaba güzel anneler , 6. Ay dolana kadar çalışmayı düşünmüyorum ancak bugün iş yerinden aradılar acil olarak işe başlıycam 10-15 güne ve bebeğim tam 5 aylık hiç biberonla beslenmedi ve bende sağım işini azaltmıstım anca sütüm yetiyor diye ancak şimdi biberon veriyorum almıyor emzik almıyor kafayı yicem alıstırmaya calısıyorum ama doymassa diye mamaya da başlamak istiyorum sizlerden ricam hangi mamayı kullanıyor ve öneriyorsunuz sevgiler🥰