Annesinindurusu Siblkrdg biz 3 aylıkken salya akıtmaya başladık 5. Ayda iyice arttı üstüne huysuzluklar doktor da dişi geliyor dedi. Sonuç ilk dişimiz 9. Ayda çıktı 😂 Bizdeki diş çıkarma belirtileri huysuzluk, elin sürekli ağızda damaklari kaşır şekilde olması, uyku problemi, beslenme düzenindeki değişiklik ve kusma oldu.
Deletedmom310 Bende merak ediyorum bebeğim 4 ay olucak 10 gün sonra sürekli salya sebepsiz ağlama acaba dış mi
Celins Sürekli parmak emzik vs. Isırma damaklarin kabarıp beyazlaşması, huysuzluk, salya artışı, elini sürekli ağzına götürmeden anlayabilirsiniz😊 bizim ilk 2 diş tam 5 aylıkken hiç anlamadan çıktı. InşaAllah sizlerinde kolay olur🙏
Siblkrdg Vallaha aşağı damak beyazlamış 3 ay 8 günlük 4 .aydan gün aldı ve salyalari çoğaldı hep eli agizinda 🙄acaba dismi cikaracak