Aselbuk ilk prima aldım kalıpları cok dar prımanın bence ve cok tasırdı daha sonra molfix aldım kalıbı guzel rahat tasırma yapmadı pişik yapmadı gecen ındırımdeyken sleepe aldım baya basarılı bence sleepe suan sleepe almayı planlıyorum onumuzdekı aylardada kalıbı cok rahat lastık ızı yapmıyo fazla sıkmıyo tasırma yapmadı bırde dıger bezlere oranla bez cok sısıp rahatsız etmıyo molfıx ozwllıkle cok sısıyo