Biz de 6 ayı bıraktık erise hep o ilk 3 ayı bekliyodum biter diye. Daha da şiddetlendi :((( uykusunu bölüyo artık bu sancılar. Gün içerisinde olsun gece olsun sürekli uyanıyor sancıyla. Gazı Olmadığı zaman nadir ama güzel uyur. Çok dikakt ediyorum yediğime içtiğime ama yok 🤷🏻♀️ Ek gıdaya da geçtik korka korka veriyorum her şeyi