PembePelikan canim bendede çıkmıştı ben başka doktora gittim doçentti bana dediki çoğu doktor artık yapmıyor o testi demişti hamilerin bir çoğunda çıkıyormuş ama o test yapılmadığı için bilmiyorlar demişti bna ilk gittiğim doktor dediki bebeğini alırız demişti yoksa kafası küçük olur kulağı duymaz gözü görmez gibi yada ilerde zeka geriliği olur demişti ama daha sonraki gittiğim doktorum dediki yüzde 1 ıhtimal olasılık var bunların olması için dedi doktorlar sadece en kötüsünü söylüyor ilerde bebeğin sakat falan olursa sorumluluk almamak için demişti çok şükür 4 aylik oldu bebegim şimdilik bir sorun yok inşallahta olmaz ama hamileyken kendimi yiyip bitirmiştim şimdi çok pişmanım hiç kafana takma bence ben o zamanki tahlillerimi 4 5 doktora gostermisimdir hep bişey olmaz demişlerdi çok şükür ki iyi bebegim