Kızlar bebeğim 7 ay 7 günlük. 4. aydan bu yana kabızlığı var. 6. ayda süt alerjisi olduğunu öğrendim belki ondandır diyordum ama hem ben süt diyetindeyim hem maması alerji maması, hala düzelmiyor. Keten tohumu, kuru kayısı püresi, armut püresi, suyu, debridat ilaç… denemediğim şey kalmadı. Zeytinyağı kulakçubuğuyla uyarıyorum yapmıyor.Lavmanla bile 15-20 dakika sonra yapıyor. Gaita temiz çıkıyor, idrar yolu enfeksiyonu var lökosit yüksek ama idrar kültürü temiz çıkıyor. Kabızlık idrar yolu enfeksiyonu da yapıyormuş sanırım. Ne yapacağımı şaşırdım. Kabızlıktan bizim kadar çekip de çare bulabilen var mı aranızda?