Yaparlar anlatırsınız olanları bende kasiyerdim oradan biliyorum azıcık kararlı olun bide cazgırmış her an olay çıkartacakmış gibi görünün mağazada yaptıramayacağınız yok bize öyle gelirlerdi yıkanmış etiketi kopmuş fatura fiş zaten yok bişey sorarsın tersler ürün sizin ürününüz ağızlarında tek söz bu hiç uğraşmayın alın diyorlardı alıp defoluya koyuyorduk 😂 ama sessiz sakin değişim olur mu diye soran olmaz dediğimiz de peki deyip gidenlerin işi hiç bir zaman çözülmemiştir 🙄