Gamzem12_y canım kilo alımı iyiyse doktora danışmadan mama başlama.Mama+meme gidiyoruz biz ama sonra sadece gece vercem dediğin mamayı hep istiyor ve zor oluyor.anne sütü gibi pratik ve ucuz değil.Daha çok gaz yapıyo mesela.ölçüsünü ayarlayamazsan kusuyo çünkü ne kadar verirsen içiyo. O yüzden kilosunu kontrol et son çare başla derim 😊