Anneler merhaba kızım 3 gün ateşlendi boğazı kızarık dedi doktor ve diş çıkardı dün ateşimiz geçti çok şükür ama sürekli uyumak istiyor bir de çok huysuz her şeye ağlıyor doktora götürdüm tekrar güç topluyordur ondan uyuyordur dedi çünkü 3 günde çok yıprandı ateşten ama içim rahat etmedi sizde de böyle oldu mu ateş sonrası kızım 10 ay 16 günlük bu arada 🌱