Gunesin poposunda çatlak var, poposuna ilaci kulak cubuguyla sürüyorum ben ve kaka yapsin diye de uyariyodu.Öyle sürdüm kaka yaptı kulak çubuğunu beze sikistirdim toplandım çöpe attim geri döndüm gunesin ağzında kulak çubuğu bi ucunu da yemiş! Ilaç anestol ve fito krem, yetişkin kulak çubuğu ile veriyordum yani cok pamuğu yok ama var sonuçta. O akşam kizim ateşlendi biz bu olayı unuttuk duş aldi ilaç verdik acilden gitmeyelim hastaneye diye sabah gittik doktora kan tahlili idrar tahlili yaptik sonuç beklemek için eve geldik ama kulak çubuğu aklımıza gelmedi, ev kazası küçük bisey çıkar kakada diye düşündüm ama iştah yok kaka da yapimiyo esim hatırlattı geri hastaneye gidicez ama başına gelen var mi? Ablamin bebegi altın zordur yutmuştu onu bile kakasindan aldılar bisey olmaz diyorum ama icim icimi yiyor su anda. Kizim 15 aylik