Enya Kızlar slm göbek bağımız düştü çok şükür çokbanyoda yaptık kuruttum pamukla içinde sıvı arada akıo kenarları kan mı kordondan kalan siyahlıkmı bilemed im. Bundan sonraki bakımını siz nasıl yaptınız temizlik ve kurutmayı
Azizeguney Enya Bizim göbek bağı doğduktan 3. Günde düştü üstelik hastenedeydik doktorlar şok olmuştu nasıl düştü diye😬 Hiç bi şey yapmadık düştükten sonra.
Caydemir Enya vallla içinde yeşil sıvı vardı bizimkinin ben enfeksiyon oldu diye çok panikledim ancak öyle oluyormuş valla kendi kendine iyileşiyor
kbra2234 Enya bir hafta falan sürerse doktora götürün kanama da oluyırdu oğlumda K vitamini aşısı yapmışlardı öyle geçmişti
Nurlueller Pamuk değilde gazlı bez veya rulo havlu kullanın ve bol bol baticon sürün öylece de bırakmayın bu saydıkları la kurultayın bide sağlık ocağına bir gösterin
ktnzehra49 göbek bağı bakım seti aldımm ben dopduktan sonraki 5 gününde düştü ve her gün onunla bakım yaptım hemencecik iyileşti pahalı bişey değil 30 tl bişeydi