Edanurusta Oğluma sütümün yetmediği durumlarda mama takviyesi yapıyorum. Aptamil kulllanıyorum fiyatı biraz zorluyor açıkcası. Sizler hangi mamayı kullanıyorsunuz
IbrahimSemi Edanurusta kesinlikle golden goat gaz yapmıyor ve doyurucu biz 2 buçuk ayligiz çok memnunuz
Mirve0109 @Edanurusta butun mamalar cok pahalı 😔 bizde zorlanıyoruz artık valla evolvıa kullanıyoruz bızde
Yagizmomms Mama kullanmiyorum ama araştırmıştım bende çoğunluk Sma dan yana. Eger kullansaydm onu alirdim bende.