Bebeğim sürekli kabız oluyor. 1 yaşında sürekli de su da içiyor bi iki defa devam maması da içiyor. Onun dışında ek gıda veriyorum e haliyle her şey sulu olmuyor katı gıdalarda veriyorum normal olarak. Bi hafta boyunca normal kayısı ya da kuru kayısı verdim o ara düzelmişti. Bırakınca yine aynı. Hep böyle desteğe mi ihtiyacı oluyor. Kabızlığı da şöyle bi hafta falan yapmadığı olmuyor çok şükür hergünde yapıyor 3 günde birde ama onu zorluyor yaparken. Fikirlere ihtiyacım var