Egeasaf20 Evet canım sen alıyorsun bizim doktorumuzun muayenesinde mevcuttu ücretini orda ödedik yaptırdık 2 doz ve 3 doz şeklinde seçenekleri var her ikisinin toplamıda 630 lira civarına denk geliyor ben yaptırma taraftarıyım ishalden korumak için yapılan bir aşı ve kolayca bulaşıyor bu hastalıktan günlerce hastanede yatan çocuklar var sıvı kaybı yaşadıkları için bize doktorumuz yaptırmamızı tavsiye ettiği için yaptırdık biz canım ama mecburi değil ☺️